16. 2. 2012

Poďakovanie

 
Pred časom bol môj blog ocenený a to hneď dvoma milými ženami, konkrétne od Elou a Maťou. Veľmi pekne im touto cestou ďakujem a vážim si, že si u nich našiel svoje miestečko. Reagujem pomerne neskoro z jednoduchého dôvodu. Premýšľal som urputne, akým piatim blogom dám ocenenie ja, pretože tak káže zákon. Keďže chcem rozhodnúť zodpovedne, som lenivý a dávam si načas, jednotlivé odkazy budem uvádzať postupne. Prvou, ktorá si podľa mňa zaslúži vašu pozornosť i ocenenie je Ela a jej Nazarboncukagaci. Nie preto, že som od nej dostal poklonu, nebudeme si tu prehadzovať komplimenty. Vybral som ju preto, že jej recepty sú originálne, neotrelé (čechizmus) a priblížili mi veľmi zaujímavú tureckú kuchyňu. Mojím osobným favoritom je tento skvelý šalát. Píše zrozumiteľne, jasne a fotí pekne. Ak hľadáte niečo zaujímavé na slovenskej blogerskej scéne, neváhajte. Sledujte ma ďalej, čakajú nás ešte štyri.

2 komentáre:

  1. Ahoj Daniel,
    dakujem za "promo" na Tvojej stránke :) Velmi sa tomu teším!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rado sa stalo, je to úprimné. Len tak ďalej, teším sa na každý príspevok :)

    OdpovedaťOdstrániť