13. 2. 2009

Krátké Brno

Jelikož jsem minulý víkend strávil s přítelkyní u svého bráchu v Brně, dám k lepšímu pár informací o podnicích, do kterých jsme stihli v prúběhu sobotního odpoledne zavítat, co-to v nich popít a něco málinko i spapat.

Po prudce zhuštěné návštevě hezkých brněnských lokalit, doprovázené svérazným komentářem mého bratra coby animátora a fotografa, jsme jako první pivní zastávku zvolili podnik Mamut. Slyšel jsem o tomhle samočepovacím konceptu nemálo informací, informací vesměs kladných, takže očekávání byla poměrně velká. A v podstatě splněna. Pivo excelentní, po krátkém zaškolení o čepování z výšky. Má vynikající chuť a po vydatné konzumaci sýrových specialit se pije takřka samo :) Stoly jsou vybaveny stojanmi s čtyřmi pípami a digiálním ovládáním a displejem. Pohodička v příjemném prostředí a večer to musí být maso. My sme se však přesunuli jinam.

Po kratičké zastávce v Sound Cafe&Bar Vyhlídka, jsme vlezli do podzemních prostor Středověké krčmy (doteď jsem netušil, že tohle slovo je v Česku známé a považoval jsem je za výsostně slovenskou záležitost). Múj popis bude zaujatý a časem doplním názor pohlednějšího člena naší skromné výpravy, kterému se podnik zjevně zamlouval. Krčma se snaží o koncept dobové restaurace (hostince), nicméně počas naší návštěvy na mně púsobila poněkud vyčpěle s cenami víc než současnými. (Článek v rekonstrukci :D)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára